Account en facturering

Account aanmaken

Wanneer je je abonneert op CANAL+ maak je een account aan. Je gebruikersnaam is je e-mailadres. Je kiest zelf een wachtwoord. Hiermee kun je inloggen in zowel de app en in je persoonlijke account.

Heb je een abonnement op CANAL+ films & series, ga naar Mijn CANAL+.

Heb je een abonnement op CANAL+ tv, ESPN Compleet, films & series, ga naar je persoonlijke account.

Abonneer nu

Inloggen op Mijn CANAL+

Heb je CANAL+ films & series?
Klik op het icoontje (je profiel) rechtsboven op canalplus.nl en log in. Of ga direct naar Mijn CANAL+.
Vul je gebruikersnaam en wachtwoord in. Je gebruikersnaam is het e-mailadres dat je tijdens het abonneren hebt opgegeven. Klik hier als je je wachtwoord bent vergeten.

Heb je CANAL+ tv, ESPN Compleet, films & series?
Ga naar je persoonlijke account en log in met het e-mailadres wat je tijdens het abonneren hebt opgegeven en je zelfgekozen wachtwoord. Klik hier als je je wachtwoord bent vergeten.

Heb je een abonnement op CANAL+ via je internetprovider? Ga naar je provider voor informatie.

Je CANAL+ abonnement opzeggen of opnieuw starten

Wil je je abonnement opzeggen? Weet je zeker dat je al die geweldige films en series kunt missen?
Heb je CANAL+ films & series? Ga naar Mijn CANAL+.
1. Log in met je e-mailadres en wachtwoord
2. Ga naar Abonnement en klik op Opzeggen
3. Beantwoord de vragen en klik op Bevestigen
In Mijn CANAL+ kun je je abonnement ook eenvoudig opnieuw aanzetten.

Heb je een CANAL+ tv, ESPN Compleet, films & series? Ga naar je persoonlijke account.
1. Log in met je e-mailadres en wachtwoord
2. Ga naar Abonnement en klik op Abonnement beëindigen
3. Beantwoord de vragen en klik op Bevestigen
In je persoonlijke account kun je je abonnement op elk gewenst moment stopzetten en opnieuw opstarten.

Heb je een abonnement op CANAL+ via je internetprovider? Neem dan direct contact op met je provider.

Wijzigen van accountgegevens

Je kunt je gegevens, zoals je gebruikersnaam of wachtwoord, eenvoudig wijzigen.
Heb je CANAL+ films & series? Ga naar Mijn CANAL+.
Gebruik de buttons “gebruikersnaam wijzigen” of “verander wachtwoord”.

Heb je CANAL+ tv, ESPN Compleet, films & series? Ga naar je persoonlijke account.
Ga naar Mijn profiel en kies voor "e-mail wijzigen" of "wachtwoord wijzigen".

Wijzigen betaalgegevens

Je kunt in je persoonlijke account zien welke betaalmethode je nu gebruikt. Klik op de knop “Wijzig” om je betaalmethode aan te passen. Kies de gewenste betaalmethode en bevestig dit met de knop “Opslaan”.

Voor CANAL+ films & series, ga naar "wijzig" bij Mijn betaalmethode in Mijn CANAL+.

Voor CANAL+ tv, ESPN Compleet, films & series, ga naar Mijn Profiel en klik op "wijzigen" bij Mijn betaalgegevens in je persoonlijke account.

Factuur bekijken

Heb je CANAL+ films & series, ga naar Mijn CANAL+.
Onder ‘Facturen’ vind je al je facturen. Klik op een factuur om deze te bekijken of te downloaden als pdf.

Heb je CANAL+ tv, ESPN Compleet, films & series, ga naar je persoonlijke account
Onder ‘Nota’ vind je al je nota’s. Klik op een nota om deze te bekijken of te downloaden als pdf.

Heb je een abonnement op CANAL+ via je internetprovider? Ga naar je provider voor meer info.

Facturering

Betaling maandabonnement
We incasseren je abonnementskosten voorafgaand aan je abonnement-maand via de door jou gekozen betaalwijze. Je abonnement start op de datum van je registratie of op de datum waarop je gratis proefperiode is geëindigd. We incasseren je maandelijkse abonnementskosten daarna steeds op dezelfde dag.

Betaling jaar- of halfjaar-abonnement
We incasseren je abonnementskosten in één keer bij de start van je abonnement via de door jou gekozen betaalwijze.
Na afloop van je abonnementsduur zetten we je abonnement automatisch om in een maandabonnement en incasseren we je abonnementskosten voorafgaand aan de maand. 

Heb je een abonnement op CANAL+ via een internetprovider? Neem contact op met je provider.

Gemiste betaling

Kunnen we de abonnementskosten niet incasseren? Dan ontvang je een e-mail met daarin een link om te betalen. 

  • Als je niet betaalt, zetten we je abonnement de volgende dag stop. Wil je weer starten met kijken? Dan kun je je abonnement gemakkelijk weer activeren op je persoonlijke accountpagina.
  • Is je eerste betaling mislukt? Dan proberen we het later nog een keer. Lukt incasseren dan weer niet, dan krijg je een e-mail dat je betaling mislukt is, met een link om alsnog te betalen. 

Heb je een abonnement op CANAL+ via een internetprovider?

Neem rechtstreeks contact op met je provider voor vragen over je abonnement, account of betaling.