Krijg je een foutmelding op je scherm met een cijfer? Hieronder vind je de meest voorkomende foutmeldingen met uitleg en oplossingen:
Foutcode |
Oplossing |
005 - Geef de pincode voor ouderlijk toezicht in om dit programma te bekijken |
Standaard is de pincode 1234 |
018 - Deze serie/film kan in dit land niet bekeken worden |
Je kunt CANAL+ alleen bekijken in de EU. Het gebruikte IP-adres staat buiten de EU geregistreerd. Bevind je je niet buiten de EU? Check of je een VPN gebruikt waardoor dit zo lijkt. |
100 - Het aantal actieve apparaten voor deze klant is bereikt |
Je kunt met maximaal 2 apparaten tegelijk kijken. Controleer of CANAL+ niet op meer dan twee apparaten actief is. Sluit CANAL+ af op andere apparaten. |
102 - In je instellingen is kijken met mobiele data uitgezet |
In het menu 'Instellingen - Mobiele dataverbruik' staat de optie 'Alleen via wifi streamen' aan. Zet deze optie uit als je ook via mobiele data wilt kijken. Let op: Streamen kan veel data kosten. Je kunt in hetzelfde menu instellen dat de bandbreedte beperkt wordt door de beeldkwaliteit naar beneden aan te passen. |
372 - Het geselecteerde apparaat kan niet verwijderd worden van het account |
Je kunt een apparaat niet verwijderen als de app op dat device actief is. Sluit de app af en probeer het opnieuw. |
403 - De registratie van CANAL+ op mijn smart-tv is mislukt. |
De QR-code om je smart-tv te koppelen kan verlopen zijn. Verwijder de CANAL+ app en log opnieuw in. Koppel je tv opnieuw met de nieuwe QR-code. |
407 - Er zijn te veel apparaten gekoppeld aan het account |
In de getoonde pop-up krijg je direct de optie om een apparaat wat je niet (meer) gebruikt te verwijderen. Verwijder eerst een apparaat en voeg daarna een nieuw apparaat toe. |