Heb je CANAL+ films & series? Ga naar Wachtwoord vergeten en vul je e-mailadres in. Klik op Verzenden. Je ontvangt een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Heb je CANAL+ tv, ESPN Compleet, films & series? Vraag hier een nieuw wachtwoord aan.
Heb je CANAL+ films & series?
- Ga naar Mijn CANAL+ , en kijk of je inloggegevens werken.
Wachtwoord vergeten? Vraag een nieuw wachtwoord aan.
Gebruikersnaam vergeten? Dit is het e-mailadres wat je bij registratie hebt ingevoerd. Weet je niet meer welk e-mailadres je gebruikt hebt? Neem contact met ons op via onze chat. We helpen je graag verder.
Check of je abonnement actief is:
Kijk onder Abonnement of je account actief is. Is het niet actief? Dan heb je mogelijk opgezegd of is er iets misgegaan met de laatste betaling.
Kijk bij Facturen. Hier zie je of er een nog een bedrag open staat.
Activeer je account opnieuw door te betalen.
Gebruik je inloggegevens om in te loggen op de app.
Heb je CANAL+ tv, ESPN Compleet, films & series?
Klik hier en log in met het e-mailadres wat je bij registratie ingevoerd hebt en het zelfgekozen wachtwoord tijdens het bevestigen van je e-mailadres.
Wachtwoord vergeten?
Gebruikersnaam vergeten? Dat is je e-mailadres. Vraag je gebruikersnaam op.
Check of je abonnement actief is:
Ga naar het tabblad Abonnement en kijk of je account actief is. Is het niet actief? Dan heb je mogelijk opgezegd of is er iets misgegaan met de laatste betaling.
Klik op het tabblad Nota. Hier zie je of er een nog een bedrag open staat.
Activeer je account door een nieuwe betaling te doen.
Gebruik je inloggegevens om in te loggen op de app.
Heb je CANAL+ abonnement via een internetprovider? Neem voor vragen over inloggen contact op met je provider.
Controleer of je apparaat is verbonden met internet door een webpagina te bezoeken. Heb je internet? Controleer dan of je de laatste versie van de CANAL+ hebt geinstalleerd. Je kan ook proberen om de app te verwijderen en opnieuw te installeren om zeker te zijn dat alles goed geinstalleerd is.
Kijk je via de website kijk dan of je de juiste versie van de browser hebt geinstalleerd. Probeer eventueel je cookies en websitegegevens van je browser te wissen. Hoe je dit moet doen kan per browser verschillen, kijk bij help paginas van je browser.
Een slechte internetverbinding zorgt voor een lagere beeldkwaliteit. Je internetverbinding moet minstens 4 Mbit/s zijn. We adviseren een hogere internetsnelheid. Zo voorkom je haperingen en automatische kwaliteitsverlaging. In de app zie je rechtsboven de kwaliteitsindicatie van de kwaliteit die je nu krijgt op basis van je snelheid.
- Controleer of je verbinding maakt met het juiste netwerk.
- Maak opnieuw verbinding met je netwerk: Klik op ‘Vergeet dit netwerk’en stel het netwerk daarna opnieuw in.
- Start eventueel je router opnieuw op.
- Check of je router in de buurt staat. Zorg ervoor dat er zo min mogelijk obstakels zijn tussen jou en je router. Denk aan dikke muren, plafonds, banken.
- Check je internetsnelheid bij je provider.
Heb je nog steeds problemen met de verbinding? Neem dan contact op met je internetprovider. TIP Probeer de titel eventueel te downloaden, zodat je zonder haperingen verder kunt kijken.
Vaak komt het niet gelijklopen van geluid door aangesloten geluidsapparatuur. Koppel externe geluidsapparatuur (soundbar, boxen, draadloze koptelefoons) af en probeer het nogmaals.
Bij sommige apparatuur zoals soundbars kun je synchronisatie van geluid in de instellingen aanpassen. Controleer dit bij de instellingen van je aangesloten apparatuur.
Cast je vanaf een mobiel apparaat? Check dan je verbinding en probeer het apparaat opnieuw te koppelen.